تقدیر نامه از معاونت آب و خاک

SL 00

تقدیر نامه از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی :

بنا به دعوت رسمی معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از شرکت مهندسین مشاور بهین طرح آریا، جلسه‌ای در مورخ 1396/11/18با حضور کارشناسان دفتر امور آب و خاک کشاورزی معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد. در این جلسه نرم افزار تسطیح اراضی معرفی و ارائه گردید. در ادامه مدیر کل دفتر آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی معاونت آب و خاک از تیم تولید نرم افزار اتوگریدینگ تقدیر نمود.

تقدیر معاونت آب و خاک

در این جلسه مهندس شاهی گزارش کاملی از مراحل شکل گیری و پیشرفت نرم افزار اتوگریدینگ ارائه نمود. حاضرین در جلسه، از عملکرد بسیار عالی نرم افزار و سرعت و دقت بالای آن ابراز رضایت نمودند.
مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور بهین طرح آریا (جناب مهندس شاهی) اعلام نمود، که پروژه حاضر بدون هیچ گونه حمایت مالی دستگاه ها و ارگانهای دولتی انجام دادند. وی اعلام داشت که این پروژه صرفا با توجه به علاقه شخصی ایشان و تیم همکاران پیش بردند.
موضوع حاضر باعث گردید که تقدیر و تحسین حاضرین و معاونت آب و خاک گردد.

آشنائی با تاریخچه اتوگریدینگ

نرم افزار توگریدینگ طراحی تسطیح و هموار نمودن زمین کشاورزی را بسیار سریع، با دقت بالاتر انجام میدهد. با استفاده از آن با کمترین جابه جائی خاک زمین زا تسطیح کنیم.

اطلاعات بیشتر در باره نرم افزار اتوگریدینگ

دیدن تقدیر نامه در اندازه واقعی

تقدیر نامه از معاونت آب و خاک از برنامه جامع تسطیح اراضی اتوگریدینگ
تقدیر نامه

به اطلاع دوستان و علاقه مندان و حامیان نرم افزار اتوگریدینگ میرساند که در جلسه ای در مورخ 1396/11/18 نرم افزار با حضور کارشناسان دفتر امور آب و خاک کشاورزی معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد. و پس از معرفی و ارائه نرم افزار، توسط مدیرکل تقدیر به عمل آمد

 

دیدن تقدیر نامه در اندازه واقعی

تقدیر نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *