نرم‌ افزار تسطیح اراضی (اتوگریدینگ AutoGrading)

جامع ترین برنامه تسطیح اراضی

اتوگریدینگ، اولین و تنها نرم افزار تسطیح اراضی در جهان است که با سیویل تری دی کار میکند. AutoGrading را از سال 1372 شروع کردیم. وزارت جهاد کشاورزی از نرم افزار اتوگریدینگ را تقدیر نموده است و دستاوردهای زیادی دارد. برخی از آنها در زیر ملاحظه میکنید.
نرم افزار هائی چون لولکد (Level Cad) و ویژوال لول (Visual Level) بعد تر از AuoGrading شروع به فعالیت کردند، ولی این نرم افزارها تجاری سازی شده و بیشتر به کاربران نمایش داده شده است.
در ابتدای کار سیاست ما به عرضه عمومی نرم افزار نبود. که در روند زمان این سیاست تغییر کرد.

تبدیل نقشه های قدیمی SDRMAP به سیویل تریدی

طراحی صفحه تسطیح با استفاده از AutoGrading

آشنائی مختصر در باره نرم افزار تسطیح اراضی (AutoGrading)

نرم افزار AutoGrading بر میگردد به سالهای 1371 و 1372، آن زمان‌هائی که امکانات تکنولوژی به این فراوانی نبود. اون موقع ها ما بر اساس روش های مرسوم. یک شبکه قائم الزاویه را روی زمین میخکوبی میکردیم. و سپس با تراز یاب تراز آنها را قزائت مینمودیم.

بعد با استفاده از برنامه ای که به زبان فرترن نوشته بودیم. محاسبات بهترین صفحه برای زمین طبیعی و شیب آن در جهت Ditch و Farrow محاسبه میکردیم. در ادامه خروجی صفحه تسطیح را از برنامه میگرفتیم. با ورود نرم افزار SDRMAP و عمومیت پیدا کردن دوربین های توتال استیشن.
اولین تغییر در نرم افزار AutoGrading به وجود آمد. و آنهم این بود که ما میخکوبی و برداشت با ترازیاب را حذف کردیم . به جای آن با توتال برداشت میکردیم و با برنامه SDRMAP توپوگرافی تولید میکردیم. ادامه مطلب

برخی از مشتریان ما که از اتوگریدینگ استفاده میکنند

افتخار ما اینست که تعداد زیادی از فعالین عرصه تسطیح از نرم افزار ما استفاده میکنند. علی رغم اشباع شدن بازار در سالهای قبل توسط نرم افزار های رقیب. مانند لول کد(Level CAD) و ویژوال لول (Visual Level) که از سالها پیش نرم افزار تسطیح اراضی خود را به صورت گسترده عرضه عمومی کردند.

افتخار ما اینست که شما به ما اعتماد دارید. و بدون هیچ گونه تبلیغات و یا تماس تلفنی و سایر روشهای بازار یابی، شما ما را یافته و از امکانات AutoGrading اطلاع پیدا کرده و آن را تهیه میکنید. و در طراحی تسطیح اراضی از نرم افزار ما استفاده میکنند.

در ریز تعدادی از استفاده کنندگان نرم افزار اتوگریدینگ را میآوریم، و آنها که نامشان در لیست از قلم افتاده پوزش می‌طلبیم. (چون برای تعدادی از دوستان این ابهام پیش آمده بود که فقط شرکتها از نرم افزار اتوگریدینگ استفاده مینمایند، ما اسامی تعدای از افراد را اینجا درج کردیم که به صورت شخص حقیقی نرم افزار را تهیه نموده اند.)

اشخاص حقیقی
1.بهروز بهروزنیا-خوزستان-دزفول
2.خسرو اتابک-لرستان-خرم آباد
3.علی حمزه نیا -خوزستان
4.حسن بردبار-خوزستان
5.چنانی-خوزستان
6.عبود زاده-خوزستان
7.سید محمد عابدی-جنوب کرمان-جیرفت